الاثنين، 26 سبتمبر 2011

ماذا سيحدث إذا نزل هيروشيما على مصر ؟

ليه؟

مساء الخير عليكو الناهردة الأول

أقول لكم ليه, عشان مثلا كنت النهرده عند الميكانيكي بصلح ال127 توب بتاعتي, فلاقيت إن كل اللي هو عمله في العربية, لا يصلوح للاستخدام الادامي, ده لو هو بيعتبر إنه أنا بني آدم اصلن, يعني هو لو صلاح ميكروباظ ترامكو كان اهتم أكتر..

فـليه الشعب المصري مبيعملش شغله بذمة
كان صنايعي أو حد عنده مهنة محترفة

زي الدكتور
أو المهندس
أو السباك
أو الميكانيكي
أو النقاش
أو المحامي
أو القاضي
أو البقال

بحاول أفهم الفكرة مش عارف 


بس أنا اللي توصلتله بعد الثورة

إننا محترفين في الفتيي

وبس

وإن الحكومة أو الرئيس مش هم بس اللي كانوا وحشين, لأ الشعب كله من أول الشحات للرئيس

بس أنا عندي حل



قنبلة زي نكازوا وهيروشيما

ينزلوا على المحروسة

وينسفلهم 60 70 مليون

عشان ننضف

يا شعب مصر, إنت خايب !

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق