السبت، 24 سبتمبر 2011

لماذا لا يستحم الشعبـ المصري؟

مساء الخير عليكو النهردة

طبعا أنا مش قصدي نستحمى بالشانبو..

أنا قصدي نستحمى روحانيا..
يعني نجيب جونسونس للروح
لا دموع بعد اليوم

أموت بقى وأفهم ليه احنا كده؟
أنا من منطقة شعبية معروفة, شبرا مصر هي مش شعبية قوي, أنا أقدر أقول هي المنطقة المتوسطة الوحيدة في مصر
لا احنا صفوة
ولا احنا تسول
في غني وفي فقير
في مسلم وفي مسيحى
وطبعا أقوى فتنة
بأمارة إنه أنا عمر كنت قاعد مع مينا وبيشوي بنفطر الصبح

المهم المنطقة دي كانت مليانة فيلال وأشجار, يعني كان عندنا شجرة جوافة ومانجة فيمنور بيتنا هنا, بس جم تجار قطاع غيار السيارات التقيلة أطاعهم

 أكل عيش يا أستاااذ

وماليين الشارع حديد ومش عارف اركن عربيتي 127 توب ايطالي, 

سب دين بـ2000 جنيه كل يوم

وتكلم حد في الصح يضحك

الكوميدي في الموضوع إن لما البلدية جت, زي الكلاب شالوا البضاعة واستخبو



ده بيثبتلي إننا

شعب يخاف مايختشيش


ليلة سعيدة ليكم النهارده

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق